Varnonth Ben ik blind? Want ik zie allesbehalve een ronde backbone, althans zo lijkt het voor mij toch. Zo onder het zeil heeft het wat de allures van B&M eerlijk gezegd…
Coasterfrenzy ppc-anoniem-5 Vergeet schwarzkopf niet! Niet vergeten, maar ze worden niet echt meer gemaakt. Ik zie Six Flags ook geen 2e hands schwarzkopf aanschaffen IVM restauratiekosten en dergelijke.
Varnonth Ik zat er toch helemaal naast, blijkt dus om Vekoma track te gaan! Vekoma gaat echt hard de laatste tijd!
Philosopher Er wordt gesuggereerd op Social media dat dit de Vekoma Tilt-coaster is/was die voor Energylandia bedoelt was.
Erik Philosopher Er wordt gesuggereerd op Social media dat dit de Vekoma Tilt-coaster is/was die voor Energylandia bedoelt was. Er wordt ook gesuggereerd dat die naar Tripsdrill gaat. 😉
The_Bullgod Erik Philosopher Suggesties zijn er wel vaker. Het zijn op deze momenten vaak ook nog "dromen" van fans, die hopen op een bepaalde toevoeging. Maar zolang er nog helemaal geen duidelijkheid is, van oftewel de fabrikant of het park, blijft het bij dromen.
Coasterfrenzy Vroeg of laat komt er een expert die exact aan de kromming van de track of bepaalde bouten die ergens liggen kan herkennen welk model dit word.
Varnonth Zou mij eigenlijk niet verbazen dat ze hier ook de nieuwe boomerang baan neerpoten in Mexico, al laat ik mij graag verassen!
Sjengske De tilt coaster voor Six Flags Mexico zullen ze op hun buik kunnen schrijven nu Cedar Point die weggekaapt heeft. Al vermoed ik dat Vekoma wel nog een keer containers richting Mexico kan sturen aangezien er een thrill boomerang coaster voor 2026 aangekondigd wordt. Dat kan een Super Boomerang worden zoals SFGA volgend jaar zal openen.
The_Bullgod Sjengske aangezien er een thrill boomerang coaster voor 2026 aangekondigd wordt Volgens mij word het een Family Thrill Boomerang, dus toch iets anders dan waar je op hoopte
Sjengske The_Bullgod laat ik voorop stellen dat ik nergens op hoop! whahaha ik zal er niet snel komen. Dan ben ik wel eens benieuwd wat er verstaan wordt onder een family thrill boomerang. Het kan dus nog alle kanten op. Want een boomerang zoals Vekoma die momenteel volop verkoopt noem ik gewoon familie boomerang coasters. Vekoma zelf overigens ook. :-)
Coasterfrenzy Sjengske Marketing speech.. het word waarschijnlijk gewoon een family boomerang.. maar het blijft Six Flags natuurlijk he.
The_Bullgod Sjengske Want een boomerang zoals Vekoma die momenteel volop verkoopt noem ik gewoon familie boomerang coasters. Vekoma zelf overigens ook. :-) Het is ACE die dat dan blijkbaar zo noemt, en daar kan ik weinig aan veranderen
Sjengske Coasterfrenzy het zou wel echt een heel heel heel erg groot contrast vormen met de Tilt coaster die ze al deels geleverd hadden gekregen. Van Tilt naar een family boomerang maar dan wel thrilling..... ;-)
Jules The_Bullgod ACE quote een persbericht van Six Flags. Zonde. Er staat genoeg voor families in dit park en een gave thrillcoaster zou er best bij mogen.
StefanV MrRC Dit is dus een nieuwe trein voor de reeds aanwezige eerste gen boomerang? Bijzonder design met die roosters naast de stoelen, ziet er een beetje gek uit. Alsof je in een kooi zit ofzo, niet echt uitnodigend.
Simon Fijn dat dit park in Mexico wat liefde krijgt. De baan zelf was in 2023 nog verrassend comfortabel, en dit gaat alleen maar helpen. StefanV De Python heeft dezelfde roosters zitten.
StefanV Simon hmmm bij mij laatste bezoek was de Python dicht, en mijn bezoek daarvoor was zo lang geleden dat ik mij niet meer kan herinneren welke trein erop stond. Het was mij dus nog niet opgevallen 😉
SvenDonut StefanV Is een aanpassing vanuit Vekoma, geloof dat dit toegepast is tijdens het vervangen van de track destijds. Origineel zaten daar 2 veel kleinere beugeltjes. https://rcdb.com/897.htm#p=38627
Markiewong StefanV De nieuwe space mountain treinen hebben ze ook, ik verwacht dat dit is gedaan vanwege het ruimteprofiel en hoe laag je op de baan zit bij klassieke Vekomas.