Ik ben ontzettend blij met dit weer! Eindelijk wat rust in de atmosfeer en de vieze regen weg. Ik ben een Nederlander en geniet van alle vier de seizoenen, ik zeik niet snel op het weer, maar een herfst die van september 2023 tot juni 2024 duurde was ook mij te gortig.
Ik ben namelijk ook een planner, dat is het enige manco die ik heb met het wisselvallige weer.
Ik ga eigenlijk wel prima op elk temperatuur, met hitte moet ik wel een dag of 2 wennen maar dan kan ik het prima aan. Een tocht door de outback van Australië van 6 dagen met 50 graden was fantastisch en ook een hittegolf in Italië vorig jaar met 2 weken 40+ graden prima overleefd. Ik hou alleen niet van vol in de zon zitten zodra het zeg 15+ graden is, zoek dan wel de schaduw op en bij 30+ graden hou ik me koest.
Ik kijk vooral uit naar de BBQ aansteken dit weekend omdat het weer eindelijk zo voorspelbaar is dat je weet dat het kan.
En verder lekker veel buiten zijn. Je kan je tegen elk weertype kleden, maar toch ben ik regen en wind snel zat. Kou of hitte hou ik een stuk langer vol, zolang het maar droog is.