Coasterfrenzy Maar dit soort artikelen helpen daar natuurlijk niet bij. Die gaan dat soort mensen juist nóg meer opjutten (in plaats van juist gerust stellen).
Ben ik helemaal met je eens! En ik moet zeggen dat het met DragonWatch ook niet altijd even soepel verloopt, ze zijn daar nu wel een stuk alerter en dat is ook fijn om te weten. Hoewel het al snel lijkt dat DragonWatch storing heeft, kan het ook komen door de weersomstandigheden, met vrij krachtige wind mag hij soms al niet meer draaien.
Sinds 2022 ben ik ruim 100 keer in Toverland geweest en daarbij heb ik nog nooit een storing gehad waarbij ik ontruimd moest worden. Een storing hebben we gehad in Pixarus waar ik en vrienden toch zeker tussen de 100 en 350 ritten hebben gemaakt, ik hang ergens tussen de 100 en de 150. De storing werd veroorzaakt door een bepaalde stoel die niet terug schoot in de rem, machine resetten en klaar.
Daarnaast heb ik de rest van de attracties ook al ontelbare keren gedaan en zien draaien, waarbij BoosterBike eigenlijk nog wel degene is met de meeste verstoringen. Die niet meer zijn dan de trein die stil blijft staan tussen station en launch, of hij haalt de baan niet waardoor hij stil valt op een veilige plek.
En dat de verstoringen en de daarbij behorende ontruiming van DragonWatch in het nieuws verschijnen, het is misschien niet wenselijk maar wel prima. De storing van Fēnix vorige week vrijdag, ontzettend overdreven en absoluut niet nodig, maar ja, sensatie.
Mijn conclusie is dan ook gewoon lekker instappen en genieten, auto rijden is een groter risico, en fietsen ook!