Niels-Trioxo je bent daar alleen wel appels met peren aan het vergelijken. Enerzijds noem je voor EP sit down restaurants met uitgebreide keukens, en tegelijkertijd spreek je bij DLP alleen over het fast food aanbod.
Zoals je zelf al zegt kan je in DLP ook voortreffelijk eten, dat kost alleen een stuk meer. En in EP is het fast food ook gewoon net zo simpel, vet en klef als in DLP.
Die prijs is overigens ook relatief. Om naar de duurste opties (in de parken) te kijken: ik vind een drie-gangen-diner voor 55 euro bij Walt’s of Chez Remy best schappelijk. Hier in Nederland ben je tegenwoordig al snel hetzelfde kwijt voor een drie-gangen-diner.
Dit brengt me ook terug bij deze opmerking:
msnguy Ja dit is wel 1 van de mindere horecapuntjes
Precies dit hier is eigenlijk mijn punt. Vergelijk hetzelfde aanbod, en je ziet dezelfde matige kwaliteit. Dit is niet alleen tussen EP en DLP, maar elk pretpark heeft dit. Fast food is gewoon nooit goed, nergens. Misschien is EP dan onderaan de streep wel iets goedkoper, maar wat verwacht je dan ook. DLP is nou eenmaal bekend om de hoge prijzen.
Yola Ik herken de zoektocht naar ontbijt in Europapark
Na al die posts hiervoor was ik bang dat ik gewoon achterlijk was, maar fijn om te lezen dat we niet de enige waren die moeite hadden een simpel ontbijtje te vinden daar.