MitchMech Wij willen ons graag opgeven voor optie 3. Eventueel optie 5 mochten er nog 2 mensen een kamer willen delen. Gezellig! Het is voor ons de eerste keer naar beide parken!
John Mocht je vervoer zoeken of willen aanbieden, en/of een kamergenoot willen? Dan hebben we hier een apart topic voor gemaakt. Member only; https://forum.pretpark.club/d/3452-pretparkclub-meet-up-hansa-park-heide-park-67-juli-vervoer-kamergenoot
Yolande David Is er iemand die ook nadenkt om een overnachting van 5 op 6 juli en 7 op 8 juli te boeken ergens halverwege gezien de afstand? Wij hebben van 5 op 6 juli een hotel geboekt in de buurt van Hansa-Park, zodat we op zaterdagochtend niet zo ver hoeven te rijden. Vanaf Heide Park rijden we wel naar huis.
Marlies2410 Gezellig! @Floorinsu , @Dennis , @Werner en ik gaan mee! Allemaal optie 5, bij elkaar op de kamer π Edit: alle 4 betaald, los van elkaar
Marvin vhal81 Nog één vraag @Marvin : Is het mogelijk om 1 nacht extra (vr op za) te boeken in het Abenteuer hotel via jullie (incl entree op vrijdag) ? π Dat gaat helaas niet lukken, in dat geval zou ik je adviseren om je overnachting bij Heide Park (inclusief tickets) zelf te boeken en mee te gaan met optie 6 π Heel tof om te zien dat we al best wat animo hebben voor deze meet-up! Inschrijvingen zonder optie maken het voor ons echter wel wat ingewikkelder qua administratie om alles bij te houden. Probeer dus zoveel mogelijk om je optie al zeker te hebben als je gaat inschrijven. Gebruiker daarvoor ook vooral het vervoer en kamergenoot topic dat John gisteren maakte π
vhal81 Marvin Geen probleem, het is niet anders. Had mogelijk iets gescheeld qua kosten ten opzichte als ik het zelf boek. Ik zal de betaling voor optie 6 in orde maken π
Make_It_Work Ah, wij dachten we laten juist vast weten dat we mee willen, ivm het minimum aantal voor de groepskorting. Anyways, we zijn er uit, @luc136 en ik gaan mee met optie 3 (en we zijn dus kamergenootjes).
Marvin Make_It_Work Ah, wij dachten we laten juist vast weten dat we mee willen, ivm het minimum aantal voor de groepskorting. Het is eigenlijk een beetje dubbel, voor de peiling van het animo is het enorm fijn om alvast te weten. Maar door de wat complexere constructie met het aanmelden en de prijzen is het tegelijkertijd weer extra opletten π Ik heb de nieuw doorgegeven opties in ieder geval aangepast! π
luc136 Hoe werkt het eigenlijk met de betalingen nu de hotelprijzen kunnen stijgen? Is het de bedoeling dat ik uiterlijk morgen de betaling doe om deze prijs te garanderen of kan dat ook later?
Marvin luc136 Nee het is inderdaad de bedoeling dat je uiterlijk morgen de betaling doet zodat wij ook de garantie hebben dat je echt mee gaat. Anders zitten wij straks met de kosten van een geboekte kamer die leeg blijft π Marvin Belangrijk is dus dat, als je een optie met kamer kiest, je ook direct betaald zodat wij de boeking in orde kunnen maken.
Fixma Yes! Ikke en broer @Willie gaan mee met Optie 3. Ik heb het totaal bedrag over gemaakt en email naar team@pretpark.club gestuurd. Hebben we mooi 20 deelnemers, bespaard weer β¬10, p.p.. We overnachten vrijdag in Lubeck om geen nacht trip te hebben..
Mich- Gezellig, ik ga mee !, optie 2 voor mij. Gaan er nog mensen een hotel nemen van vrijdagavond op zaterdagochtend bij het 1e park in de buurt ?
Fixma Mich- Gaan er nog mensen een hotel nemen van vrijdagavond Wij verblijven vrijdagnacht in een LΓΌbeck B&B en dat is dichtstbij Hansa Park waar nog beschikbare overnachtingen zijn.