MrRC Ik ken deze persoon langer dan 5 jaar. Hij weet van veel dingen best veel. Hij krijgt ook dingen te weten via een achterdeurtje, om het maar zo te zeggen.
Meint Een 22-jaar-oude achtbaan die een dure ombouw krijgt in een park en een land waar vrijwel nooit iets nieuws wordt gebouwd op achtbaan- en pretparkgebied. Ik vind het moeilijk te geloven. Ook omdat de tilt 2.0 en de engineering eromheen met een nieuwer tracktype werkt dan het oude tracktype van Gravity Max. Dat brengt of heel veel kosten of een praktisch compleet nieuwe baan met zich mee. Ben in ieder geval benieuwd.
Ronny Ik verwacht niet dat het de constructie of track betreft, constructieve veiligheidssystemen zijn op de bestaande track/constructie aan te passen. En mogelijk betreft het zelfs alleen de besturing/sensoren.
MrRC Ik heb meer informatie nu. Ik zal de titel en informatie aanpassen. Ik krijg de titel niet aangepast. @Jules graag aanpassen
Coasterfrenzy Behóórlijk verschil, ja.. maar op zich is dat wel goed nieuws. Klinkt alsof het eerste bericht iemand de bel had horen luiden maar nog niet wist waar de klepel hing, maar dat dit inmiddels wel uitgezocht is.
MrRC Coasterfrenzy Je hebt helemaal gelijk. Heb 2 landen door elkaar gehaald. Maar ben blij dat ik nu de juiste informatie kan delen.
The_Bullgod Leuk voor Vietnam. Zou dit een volledig nieuw model worden of de baan die oorspronkelijk voor Energylandia bedoeld was?
Jules Als ik het goed begrijp heeft een Thai laten weten dat er een tiltcoaster naar Vietnam gaat, maar dat er niets staat te gebeuren rond de bestaande tiltcoaster in Taiwan. Titel is aangepast.
MrRC Jules Als ik het goed begrijp heeft een Thai laten weten dat er een tiltcoaster naar Vietnam gaat, maar dat er niets staat te gebeuren rond de bestaande tiltcoaster in Taiwan. Titel is aangepast. Dat is inderdaad helemaal juist. Bedankt.
RobH Dit lijkt wel op een van de betere GTST afleveringen. We weten nog helemaal niks en blijven speculeren.