Mark en ik me ook niet goed voor kan stellen wat ik bij een Walkthrough voor moet stellen.
Ik heb alle walkthroughs in Puy de Fou gedaan, en als het er ook maar een beetje uit gaat zien als die heeft de Efteling best iets moois staan!
Nadeel is natuurlijk dat zo'n walkthrough naar mijn idee wel wat minder capaciteit heeft dan zo'n enorme tribune, maar misschien het ik het mis. Een walkthrough is sowieso iets dat we in De Efteling niet echt hebben buiten het museum om, de meeste zijn onderdeel van een bestaande attractie.
Looopings meld dat het zou gaan om een Raveleijn gebied, vergelijkbaar met de Wereld van Sindbad en het Andergebergte. Vraag me af of hier dan nog een andere attractie bij komt of dat een walkthrough echt de enige attractie van dit gebied zou zijn.
Jeroen_uit_tilburg Moeten we de walktrough attractie niet gewoon zien als net zoiets als het lavenlaar, dat het niet precee een atttactie wordt waarvoor je wacht, maar dat het gewoon meerdere plekke
Het artikel communiceerd met een "indoor walkthrough" en geeft die in Puy du Fou als voorbeeld, ik denk dus niet dat het iets als het Sprookjesbos of het Lavenlaer zal zijn