Ik vind het een mooi eindresultaat zo, idd, de kleuren zijn zo 1-op-1 vergeleken wat te oranje/warm, maar ik betwijfel of je dat in het park echt zo opvalt gezien ik meestal daar niet rondloop met de foto's van het oude huisje erbij.
Daarnaast zal idd eea wat gaan verweren en dan zal dat scherpe er ook wel vanaf gaan.
JeepeeB Toch grappig, "jaren" geleden werd er moord en brand geschreeuwd over dat de Efteling zijn identiteit verliest vanwege het slopen van historische gebouwtjes zoals het huisje van vrouw Holle.
Nu word de Efteling weer de hemel in geprezen over het herbouwde huisje van vrouw Holle.
Ach niks zo veranderlijk als het weer en een forummer 😆
Mwa, ik vind dit een beetje sneue stelling, De kritiek was vooral dat de herbouw zo lang geduurd heeft van vrouw holle, want dit was pre-corona al iets wat "erg lang" duurde, en dat valt toch niet te ontkennen, een bouwproject van deze omvang had toen al niet zo lang hoeven duren.
Verder is het de laatste jaren een beetje hit-mis met vernieuwingen en veranderingen in de Efteling, het ene slaat wat planken mis, het andere raakt ze allemaal.
En dan is het niet gek dat je een hoop sceptische mensen krijgt wanneer de herbouw heel lang duurt lijkt mij.
Maar juist fijn dat de Efteling laat zien dit toch goed te herbouwen, ik wordt er blij van.