asuran behoudt de efteling iets van het oude, wat vele blijkbaar willen, is het nog niet goed XD maar wel leuk om te zien dat ze weer in haar huis woont.
JeepeeB asuran Het is hartstikke goed dat Vrouw Holle terug is, alleen ik vind het jammer dat de sneeuwblazers zo in your face zijn, en met het residu wat achter blijft is de illusie een stuk minder van de sneeuw. Zoals het eerst was vond ik ook niet denderend maar dit is naar mijn smaak geen verbetering. Maar wel ben ik blij dat ze terug is.
Crowket Bij de eerste versie kwam veel van het spul op de vensterbank terecht waardoor de luikjes niet meer goed open en dicht konden. Zo onstond er steeds storing wat natuurlijk ook niet de bedoeling is.
Coasterfrenzy dat er overal wat van dat spul blijft plakken hou je helaas niet tegen. Het kussen zal na een tijdje ook wel gaan druipen van het schuim. Als dit inderdaad storingen kan voorkomen is dat nog wel OK.. Persoonlijk stoor ik me vooralsnog meer aan de herrie die het apparaat maakt. Dat vind ik de magie toch véél meer weg halen dan die 2 pijpjes in de vensterbank (die met wat fantasie een waterafvoer konden zijn).
Dutch23 Met zulke reacties moet je toch weten dat je iets goed gedaan hebt: (Het schuim zit hier overigens ook weer overal, maar in vele mindere maten dan met het oude systeem)
Eftelflags Geweldig die reacties toch! 🙂 Laat ik voor mijzelf spreken; ik besef soms zelf niet meer hoe magisch sommige pretparken kunnen zijn. Dat gejuich dat het werkt. Heerlijk 🙂
theorder01 Leuk dat de Efteling nog een paar details erbij doet om het verhaal af te maken 😀 . Dat muurtje maken ze wel weer.
rambo1990 Hoe dan... hoe krijg je in hemelsnaam zoiets stuk. Kan niks anders zijn dan vandalisme/jongensstreek
OlympiaLooping rambo1990 hoeft niet hoor, kan ook gewoon te snel gedroogde specie zijn waardoor de stenen niet goed hebben gehecht. Of ze zijn er per ongeluk tegen aan gereden met iets zwaars. Als je dit als bezoeker kan slopen dan was het überhaupt niet goed gemaakt.