Ik vond het wel een aardige attractie, als opvulling. Had er geen hoge verwachtingen van, om eerlijk te zijn niet eens meegekregen dat deze attractie eraan kwam. Bij een soort van toeval dus ingestapt. Je zit zo in de attractie wat wel jammer is omdat je daarmee de leuke details in de wachtrij mist (bekijk de potten verf eens of zoek het hoofd van Edda 🙂).
Of EP nog een shooter nodig had, dat betwijfel ik. Met Atlantis hebben ze er al 1. Het rit systeem is ook niet heel bijzonder, dat kennen we van diverse andere shooters. Het is wel leuk hoe ze het op zo'n relatief klein oppervlak hebben kunnen krijgen allemaal, Phantasialand is ongetwijfeld jaloers op zoveel compactheid.
Het voelde dus als een opvulling, maar ik sta daar niet negatief tegenover. Op drukke dagen kan zo'n attractie net even wat drukte weghalen naar mijn idee.
Als ik dan toch iets negatiefs mag noemen, en dat is al eerder genoemd, de targets om te raken zijn saai. Heel weinig punten, praktisch allemaal dezelfde waarde en targets keren ook niet terug. Het is dan wel weer grappig dat sommige targets iets triggeren, maar had liever meer creativiteit gestopt in makkelijke en moeilijke targets met verschillende waardes. En ook het feit dat er geen enkele drang tot herhaling was zegt wel iets, niemand uit ons gezelschap heeft de attractie meer benoemd om nogmaals mee te pakken. Ook achteraf is hij nooit genoemd als zijnde een leuke attractie. Dat zegt ook wel iets denk ik.
Cijfer, een 5,5. Net aan voldoende zullen we maar zeggen.