Olaf wifi netwerk van Efteling gebruiken
Maar volgens mij is dat netwerk nog niet in het gehele park dekkend. En daarnaast elimineer je niet het probleem dat een hoop mensen ook gewoon geen smartwatch hebben. Smartphones zijn beter ingeburgerd.
Japio In Ruigrijk zou het kunnen werken, maar een fastpass halen bij Droomvlucht om dus 20 minuten later terug te kunnen komen wordt al ambitieus
Maar als het via de app werkt is dat natuurlijk niet zo’n probleem. Of ze moeten aan de hand van de locatie verplichten dat je in de buurt van een attractie bent, maar ik zie de toegevoegde waarde daarvan niet echt in. Virtual Line in Europa-Park werkt ook prima zonder zoiets.
Twelve4535 Daarnaast zouden ze dit toch ook gewoon kunnen stoppen door je abonnement / kaartje te moeten linken aan het systeem, en dat je dan pas een reservering kunt maken zodra je kaartje is gescand bij de ingang?
Dat is denk ik ook een serieuze vereiste om een dergelijk systeem ook maar iets van klantvriendelijk te laten werken. Wat houdt mensen anders tegen om een reservering voor bijvoorbeeld 10 personen te maken, terwijl ze maar met 2 zijn.