Ik ben toevallig net een uur geleden vertrokken uit Ferrari land en tja, wat zal ik er van zeggen, een themagebied durf ik het niet eens te noemen. Het voelt meer als een raar aanhangsel.
Wij hadden dan een verblijf in El Paso en daar was in alle communicatie, ook aan de receptie duidelijk vermeld dat we 1x naar Ferrari land konden. En deze 2 dagen was Ferrari land zelfs enkel s' avonds open van 17:00 tot 22:00🤔 en Port van 10:30 tot 18:00. En zelfs die 5 openingsuren hebben we zoals ik al zei niet vol gemaakt, we kwamen er rond 18:00 en gingen weg rond 20:45 doordat we rustig aan alles hebben gedaan (Dan wel met express passes).
Maar nee een park zou ik het niet noemen. Eerder een soort Ferrari fans recreatie centrum met 2 grote simulatie theaters (flying en shared dome simulator), Red force, die torens, wat kinder dingen en de meest overpriced souvenirs winkel die ik ooit gezien heb (simpel red force shirt voor €60). En dan is Red force niet eens de beste achtbaan van het park... 🥲
Dus los van de credit zou ik er niet hele rouwig om zijn. Het mist alle charmes en kwaliteiten van Port avontura en heeft de zelfde kwalen aan operations. Denk dat als het niet bij je ticket in zou zitten er echt helemaal niemand meer zou komen.