Launch 1 zou in principe ook een drop de kelder in kunnen zijn, zodat de track erboven nog goed past.
Ik denk dat launch 3 óf 4 nog gaat vervallen, lijkt me nogal een overkill om daar 2x gelanceerd te worden om dat meteen bij 2/5 nóg eens gelanceerd te worden.
Als de logica klopt en alle grijze gedeeltes scenes worden, dan zou er op de lift ook een scene komen.
En dan na de lift blijft nog steeds een vreemde "blackbox". Ik kan me bijna niet voorstellen dat daar niets gaat gebeuren.
Het "Buiten" gedeelte begint zo te zien vrij laag en maakt een soort horseshoe/overbanked turn door het gebied buiten, gezien de supports nabij het gebouw kort lijken te zijn, terwijl de supports in de bocht langer lijken te zijn.. al kan dat natuurlijk ook zijn om de zijwaartse krachten beter te controleren. Misschien is er iemand die dat gedeelte wat beter kan lezen als ik... Anyways: Als dat klopt, dan kan in die "blackbox" een drop zitten (misschien met een visueel effect zoals die laatste, nabij verticale drop in Uncharted), of de Lift is helemaal geen lift.