Marco Tonnie Dat snap ik, het was meer een tip vanuit vriendelijkheid. Ik zag dat het in de buurt was en de laatste keer heb k heerlijk gegeten daar.
Rofl Wilde zelf heel graag mee, maar helaas gooit privé roet in het eten. 🙁 Dus moet deze keer skippen, maar voor iedereen die meegaat alvast heel veel plezier gewenst! 🙂
Maik Wij willen ook mee! Dat wordt dan twee keer optie 1 (Miesje en Maik) en een optie 2 voor Miloutje.
Frederik Kan ik evt met iemand meerijden tussen de 2 parken? Ik kan zelf niet rijden door een visuele beperking (zoals de meesten hier al weten). Ik geraak met het OV tot Tivoli. Het zou daarna ook handig zijn als ik mee zou kunnen rijden vanaf Kalkar naar een treinstation in NL van waaruit ik in Masaricht geraak.
MitchMech Wij willen ook graag mee! We zijn in beide parken nog niet geweest en lijkt ons erg leuk! 2 keer optie 1 voor ons.
Fixma Kinderen pretparkjes waar we al geweest zijn en ook nog ver rijden, maar he het is een club meet-up dus gaan we voor de gezelligheid mee! En de nodige frietjes/ijsjes. Optie 1 voor mij en @Willie
mitchellkunst @Maritaaax en ik willen graag mee. Als je @Marvin z’n tijdzone aanhoudt zijn we netjes op tijd, betaling is gedaan!