StefanV Even zodat ik zeker weet dat het goed is neergezet en ik het snap, maar de meeting prijs voor een volwassene (€25,-) is dus lager dan voor een kind? (32,-)???
Marvin StefanV Even zodat ik zeker weet dat het goed is neergezet en ik het snap, maar de meeting prijs voor een volwassene (€25,-) is dus lager dan voor een kind? (32,-)??? Dat heb je goed gezien inderdaad, omdat deze parken meer op kinderen gericht zijn en er voor hen eigenlijk meer te doen is ligt de prijs voor hen net iets hoger. Een unicum! 😉
Eftelflags Wat een leuke meeting! Ik denk dat ik zeker meega! Give me a few days to check! Complimenten weer.
Philosopher Dit zou ik bijna als Arnhemmer kunnen gaan fietsen qua afstand gezien mijn woning naar Nijmegen en Kalkar. Deze meeting wil ik niet missen. Optie 1 voor mij..
Audrey Wij gaan ook mee! Twee keer optie 2 voor Sven en Tess en twee keer optie 1 voor @Vogelrokker en mijzelf!
Marco Het viel mij op dat er geen avond eten bij zit, maar als jullie dat nog willen kan ik dit restaurant aanraden: https://maps.app.goo.gl/4tjjo47wURRegEsc6 Zelf heb ik al andere plannen, dus veel plezier voor degene die gaan.
Tonnie Marco Aangezien we in Amusementspark Tivoli wat drinken en wat lekkers krijgen en in Wunderland Kalkar het eten sowieso inclusief is in het park was het aanbieden van nog een extra maaltijd niet heel zinvol.
Marco Tonnie Dat snap ik, het was meer een tip vanuit vriendelijkheid. Ik zag dat het in de buurt was en de laatste keer heb k heerlijk gegeten daar.