Na de enquete komt dit niet meer als een verrassing en blijf ik nog steeds van mening dat je een enorm goed park het gehele jaar kunt bezoeken voor een goede prijs. Je kiest zelf of je er altijd heen wilt gaat of je wat dagen laat schieten. De exclusiviteit naar previews etc is erg jammer voor de reguliere abbohouder , maar met 100k abbonees eigenlijk onontkoombaar. Upgraden zal ik niet doen daar ik nooit in het weekend ga ( horecaleven 😉) en daardoor is het niet aantrekkelijk voor mij persoonlijk. De uitkoopdagen vallen vaak samen met dagen dat ik toch moet werken😅
Verder vind ik de duurste optie wat karig , de korting is niets meer dan het oude standaardpakket van een aantal jaar terug en voor een exclusief prullariatje en een event trek je mij niet over de brug.
Waar ik veel sneller op hoop is een parkeerabbo op kenteken , zodat mijn vrouw ook gewoon kosteloos kan parkeren als ik er zelf eens niet bij ben. Verder zal elke abbohouder dan veel sneller het terrein verlaten daar je niets meer hoeft te scannen. Dit kunnen ze ook met de dagkaarten doen natuurlijk.