leonard102 Pepsi heb ik sowieso nog niet in de parken gezien. Er zijn wel andere plekken waar je een soortgelijk systeem van Pepsi kunt vinden, maar die blijven mijlenver achter op wat Coca Cola doet. Ik denk niet dat je daar voorlopig veel van moet verwachten.
Het gebrek aan aquarius is me nog niet opgevallen, maar ik drink het spul niet heel vaak. Wel zie ik dat bij de parken van PR sowieso heel slordig word omgegaan met het bijvullen en onderhoud van de apparaten. Zo kreeg je in BJL vrijwel alleen maar warme dranken vorig jaar en deed ijs het zelden tot nooit. (volgens de medewerker lag het aan de drukte, maar er zijn veel drukkere en warmere parken waar die automaten het wél bij houden). Ook merk ik dat bij die parken vaak geldt: Op = op en dat niets of slechts zeer mager word bijgevuld gedurende de dag.
Royal Club is niet van Coca Cola of Pepsi, dus dat ga je sowieso nooit terug vinden in die automaten. Wel kun je redelijk wat van dezelfde smaken terug vinden in de coca cola freestyle machines, maar inderdaad: Niet alles.