LeisureLevi Ja, 't zat ons vorige week niet mee: Incredicoaster en de rapids waren in onderhoud en Radiator Springs Racers lag de hele dag still (en de dag ervoor en erna bleek ie ook hele dagdelen dicht te zijn geweest). We hebben om 11u maar geluncht en stonden om half een al in Disneyland voor de rest van de dag (daar was Haunted Mansion dicht en moesten we ook om een paar storingen heen plannen).
Animal Kingdom is heel cool, maar als je inderdaad niet voor de dieren gaat en de safaritour niet meeneemt in je schema dan ben je er vrij snel klaar. Ik vind dat park ook niet dagvullend, zelfs niet als de rijen vrij lang zijn. Maar ik ga dan ook niet niet bij shows zitten of staan, tenzij het een grote eindshow of vuurwerkshow is, dus dat is voor mij wel een beperkende factor in sommige parken.
Ik denk dat Disney dit trouwens wel begrepen heeft hoor. Animal Kingdom, EPCOT en Hollywood Studios en ook California Adventure hebben allemaal recente en toekomstige uitbreidingen die het aantal mechanische publiekstrekkers stevig opkrikken. Ik was vorig jaar voor het eerst in Disney World en kan me niet voorstellen hoe karig Animal Kingdom was voordat Avatar opende.