The_Bullgod Ah daar hadden wij volgens mij zelfs al last van toen we in 2016 met themepark.nl in het park waren.
Toen ging de ride ook op de meest vreemde momenten in storing, onder andere toen we er zelf in zaten.
Het beveiligingssysteem dat Mack ingebouwdheeft is nogal slecht. Voeg daarbij matig onderhoud toe en je krijgt voortdurende pannes.
Bij ons laatste bezoek ook een panne gehad. Bleek dat de deuren beveiligd zijn met optische sensoren die nog best ver van de deuren in de schommel ingebouwd zitten (Why?). Als daar dan wat stof tussen dwarrelt, slaat de boel in een noodstop. Dan poetsen ze de sensoren even met een doekje en daarna werkt alles weer zoals het moet.
Ik begrijp overigens best dat animatronics enorm duur zijn in onderhoud. En die Animatronic van Ceasar was best een knap stukje techniek die ongetwijfeld niet goedkoop is geweest, maar verder zaten er in die voorshows eigenlijk geen héél bijzondere technieken.
Ik hoop dat ze de attractie dit jaar gesloten houden zodat ze deze eens grondig kunnen renoveren en dat het dan later weer open kan met alles er op en er aan. De madhouse is qua rit wellicht niet de spannendste, maar juist het totaalplaatje maakte dit tóch één van de betere madhouses.