ArcovandenBroek JerryBubbles En weet je ruw geschat hoeveel meer dit zou kosten? 🫣 Dat weet ik pas nadat ik alles heb doorgegeven aan de hotels en busmaatschappij, maar reken op +/- €125,- extra.
ArcovandenBroek Nog twee dagen om jezelf in te schrijven. Dus twijfel je nog, niet langer twijfelen en gewoon meegaan. Dit zal trouwens -voorlopig- onze laatste UK-busreis zal zijn.
JerryBubbles ArcovandenBroek Dus twijfel je nog, niet langer twijfelen en gewoon meegaan. Klinkt goed, ik zal meegaan 🥳 . Als er plaats is wil ik een kamer voor mij alleen, anders zet je mij maar bij wie dan ook.
Ivetje ArcovandenBroek jammer dat het voorlopig de laatste gaat zijn. Wel een goede reden om mee te gaan nog 😁
Marco Lin Omdat een aantal jaar geleden nog de bus vervangen moest worden door een dubbeldekker omdat er zoveel aanmeldingen waren terwijl het nu spannend was of dat wij de 30 personen zouden halen. Teveel verschillende clubjes hebben er ook voor gezorgd dat parken ook niet meer zo open staan voor leuke extra's voor fans.