In een uitgebreid interview met de Belgische krant HLN laat Gert Verhulst het volgende verstaan: Degene waar hij momenteel aan bouwt, wordt een klepper. Over twee à drie jaar volgt hopelijk de opening, ergens vooraan in het park. “Een hele spectaculaire attractie die geen enkel ander pretpark in België heeft, maar meer kan en wil ik er niet over zeggen. In de wereld van pretparken moet je discreet zijn”, zegt hij mysterieus. Maar dat Gert Verhulst kan blijven dromen, staat vast. “Ik wil nog veel dingen veranderen en blijf zoeken naar manieren om het park nóg completer te maken. Er mogen zelfs nog Studio 100-figuren bijkomen, hier is ruimte genoeg.”
Dit is voor mij toch wel opvallend nieuws. Is het succes van Ride to Happiness zo groot dat ze een nieuwe weg inslaan met spectaculaire attracties? Het is een attractietype wat nog niet in België te vinden is, waar denken jullie aan?
De locatie lijkt me wel duidelijk, namelijk de huidige boerderij van Big en Betsy. Het enige echt rustige parkdeel gaat zo wel verloren.
Alle vernieuwing in dit park is zeer welkom. Het is duidelijk dat ze willen opboksen tegen het almaar groeiende Walibi. Wat denken jullie dat we mogen verwachten? Laat het speculeren beginnen! 🗨