Feature requests:

• Per attractiepark zien hoeveel coaster bingos het oplevert
  • Per baan zien hoeveel ritten er zijn gemaakt
  • waardering zwaarder laten vallen met de hoeveelheid ritten.
  • Grafiek in maanden/jaren hoe de waardering is van een baan, geldt natuurlijk alleen voor de druk bezochte banen.
  • taggen van een baan wat de aantrekkingskracht of wat er slecht aan is met een vaste set aan tags. Bijv: 'snelheid', 'veel airtime', 'zeer onderhouden', 'comfortabel', 'snel instappen', etc.
  • misschien sommige zaken opensourcen zodat jullie wat manueel werk bespaart blijft.

Verder een leuke tool om mee te spelen. Top gedaan.

laprikantan misschien sommige zaken opensourcen zodat jullie wat manueel werk bespaart blijft.

Ik gebruik de tool zelf niet maar als ik lees dat alle coasters handmatig door het team erin gezet moet worden lijkt het mij een handige functie dat een gebruiker zelf een coaster kan aanmelden in de tool.
    Vervolgens komt er intern een melding om de aanmelding te keuren.
    Als dan na een review van de aanmelding alles klopt dan komt de coaster voor iedereen beschikbaar om te gebruiken en houd je lolbroeken die rollercoaster het piepende wielletje in Eftelingland proberen aan te melden buiten de deur.
    Volgens mij heb je dan in no time de tracker gevuld met coasters.

• John heeft hierop gereageerd.

Bedankt voor alle feedback! We kunnen niet alles (niet binnen afzienbare tijd in ieder geval) maar het is echt heel waardevol om de juiste richting te nemen vanaf nu.

JeepeeB Ik gebruik de tool zelf niet maar als ik lees dat alle coasters handmatig door het team erin gezet moet worden lijkt het mij een handige functie dat een gebruiker zelf een coaster kan aanmelden in de tool.
      Vervolgens komt er intern een melding om de aanmelding te keuren.

Dit is inderdaad iets wat we spoedig willen oppakken. Dit moet aan de voorkant komen en aan de achterkant kan het beter. Worden we allemaal blijer van 🙂

Lekkere goede feature voor het platform! Ziet er ook zeer gelikt uit en de gebruikerservaring is top! Enigste minpuntje is dat ik af en toe eruit wordt gegooid met een alert, maar voor de rest echt top werk!

Zo, het ziet er echt heel tof uit, zeker met die wereldbol. Ik ga denk ik binnenkort dan maar eens alles overzetten vanuit coaster count.

laprikantan waardering zwaarder laten vallen met de hoeveelheid ritten.

Bedoel je dan dat je stem een zwaarder gewicht heeft als je de achtbaan 100 keer gedaan hebt, dan de stem van iemand die slechts 1 keer de kans had voor diezelfde achtbaan?
      Dat zou ik persoonlijk jammer vinden. Iedereen zijn mening doet er toch evenveel toe? Zeker aangezien iedereen hier fan is.

• Marco heeft hierop gereageerd.

TuttiFrutti Ik zou dan eerder zeggen om de waarderingen naar verloop van tijd minder waard te laten worden en de nieuwe zwaarder me te laten tellen. Een Python wordt ook minder gewaardeerd dan 40 jaar geleden toen het nog de grootste achtbaan van Europa was. Zo kun je ook mooi de waardering zien na een grote refurb. Maar ik snap wel dat zoiets wel erg veel programmeer werk is.

Wat een gave nieuwe toevoeging aan de website!

Nu druk bezig om alles in te vullen, nog een flinke kluif te gaan. De confettie is echt een hele geinige toevoeging!

Ik ben vanavond in de error-alert gedoken en ik heb goede hoop dat deze niet meer, of in ieder geval een stuk minder, voor moet komen.

Mocht je hem het volgende bezoek aan de tracker nog frequent tegen komen, dan hoor ik het graag!

Ben voor nu klaar met invullen, heb hem het laatste half uur niet tot een enkele keer gehad!

Ik vind dit aan de ene kant heel vet, aan de andere kant maakt de fancy 3D-kaartweergave het een logge, slome kolos van een ding die het voor mij een beetje vermoeiend maakt om mee om te gaan. Ik hou van effectieve eenvoud.

Ik ben bezig met mijn Duitsland bingo’s , kan het zijn dat Phantasialand mist of kijk ik er gigantisch overheen?

R013 Die staat er ook nog niet in, daar zijn ze nog hard mee bezig. Gewoon even afwachten totdat wij zelf parken en achtbanen kunnen toevoegen, dan gaat het ineens snel.

• R013 vindt dit leuk.

R013 Klopt, zoals Marvin eerder zei staan alleen de parken in Baden-Wurttemberg en Beieren in de lijst voor Duitsland, dus ik gok dat Noordrijn-Westfalen snel zal volgen als ik de resultaten van de poll zo zie 🙂

Liampie Ik hou van effectieve eenvoud.

Wellicht dat er ook een simpele (mobile) listview kan komen. Die Mapbox moet simpel te verbergen zijn.

Superleuk dat er nu eindelijk iets live staat! Maar als ik de openingspost goed lees, kunnen we dus beter nog maar even wachten met ingebruikname? Totdat de oude coasterbingo-bestanden ingeladen kunnen worden en parken als Phantasialand er ook in staan?

Succes met de vervolgstappen!

Wat ik mij eigenlijk afvraag is of er niet een fout ontstaat als de opgeslagen coasterbingo bestanden ingevoerd worden. Natuurlijk heb ik even getest hoe het werkt met invoeren door even de Baron aan te klikken, dus hoe zal dat gaan wanneer de rest van de invoer erbij komt. Komen er dan geen foutmeldingen?

Ik geloof niet dat ik je vraag helemaal begrijp. Wat heb je getest en voor welke fouten ben je dan bang?

• Marco heeft hierop gereageerd.

Michael voor welke fouten ben je dan bang

Bang is een groot woord, maar meer een kleine zorg. Ik heb er niet echt verstand van, vandaar de onduidelijkheid. Het document van Themepark komt van een 20+ jaar oud forum. Dus hoe zal dat reageren met mijn coasterbingo's wanneer ik nu al achtbanen in de coastertracker ga toevoegen. Kan dat gewoon of moet ik even wachten totdat het CSV bestand is verwerkt?

dit ziet er al echt super uit!!!!! ook echt complimenten dat jullie hier zoveel tijd in steken. echt een top community dit.

• John vindt dit leuk.