Frederik Is er, of zijn er plannen voor, een API?
Vooralsnog heeft dat niet onze prioriteit. Maar zeg nooit nooit 🙂
Convival Soms geeft hij een error met dat ik niet ingelogd ben, maar na een paar minuten lost dit vanzelf op.
Hier ben ik wel benieuwd naar. Gebeurt dit tijdens je sessie? Of sluit en open je de tool? Er waren de 1e 3-kwartier problemen met nieuwe profielen maar dit zou opgelost moeten zijn.
Convival Tevens een verzoekje, kunnen we een zoekfunctie naar een park krijgen?
Dit vind ik een goede suggestie! Gaat op het lijstje 🙂
Ron Stel ik vul na een dagje pretpark waar ik al eens geweest ben alle banen in met datum en beoordeling, ben ik dan de datum en beoordeling kwijt als het coasterbingo bestand wordt geimporteerd of worden al ingevulde banen dan bv over geslagen bij het importeren?
Ik kan deze nog niet met 100% zekerheid beantwoorden omdat we hier nog wat werk voor moeten verzetten. Maar het heeft inderdaad onze voorkeur om een track vanuit de import 1x te tellen en over te slaan als je hem al toegevoegd zou hebben.
Ron Als ik vervolgens nog een keer de coaster bekijk zie ik wel de beoordeling, maar niet de datum wanneer ik de baan heb bereden
We hebben er tijdens de ontwikkeling voor gekozen om inderdaad meerdere keren een achtbaan toe te kunnen voegen. Zo kun je dus een logboek bij houden als je dat graag zou willen (wel alleen achtbanen, i.t.t. andere apps of websites) waarmee we ook aan het einde van het jaar statistieken kunnen tonen. Vandaar ook de optie om datums toe te kennen aan je bezoek.
Dit wordt dus wel allemaal opgeslagen, maar het klopt dat we dit nu nog niet goed inzichtelijk hebben. Dit is wel iets waar we spoedig naar willen kijken.
Marco , maar je kan niet in de ranglijsten zien wat nou de meest gewaardeerde achtbanen zijn
Ook een waardevolle toevoeging. Gaan we ook iets mee doen!