Marvin Coasterfrenzy Fééryland en Parc Saint Paul zijn gefixt. Je andere opmerkingen laat ik aan de technische afdeling over 😉
Michael Coasterfrenzy Edit: Ik zie net dat die data sowieso niet opgeslagen worden. Is dat ook een bug? Het wordt wel opgeslagen, maar het zit nog niet verwerkt in de statistieken dacht ik. Je melding over gesloten achtbanen die wel mee tellen klopt inderdaad, er is daar een foutje ingeslopen waar we even moeten induiken.
John Even een korte update. De werkzaamheden aan de admin-kant gaan de goede kant op. Ik heb gisteren een update uitgerold die h.e.e.a. verbeterd. Een deel van deze werkzaamheden worden ook aan de andere onderdelen toegepast wat het geheel lichter maakt voor de gebruiker en daarmee prettiger werkt. De bugs op de kaart ga ik aanpakken zodra alles aan de achterkant gereed is. Nog wat huishoudelijke zaken. @Werner; Chenille is toegevoegd 🙂 @tuindwerg jouw counts zijn geïmporteerd!
Michael Polen zit er voor de helft in, wat nog ontbreekt zijn voornamelijk de rodelbanen. En in Zweden zijn Liseberg, Grona Lund en Skara Sommerland toegevoegd!
JeroenM Ik zou graag Engelse en Spaanse parken willen zien als dat mogelijk is 🙂 Alton Towers, Thorpe Park, Chessington, Drayton etc. En Port Aventura, Parque Warner 😁 Oja en als ik nog meer mag zeuren, Busch Gardens Tampa 🙈
Marvin JeroenM Oja en als ik nog meer mag zeuren, Busch Gardens Tampa 🙈 Heel Florida staat er al in! 😃 Maar als je tegen problemen aan loopt laat het dan vooral even weten. De rest staat op de to-do lijst!
Ron Marvin Heel Florida staat er al in! 😃 Maar als je tegen problemen aan loopt laat het dan vooral even weten. Zou je Phoenix Rising nog toe kunnen voegen?
Marvin Marco Overheen gelezen, die is nu gefixt! Convival Die landen zet ik even op m'n lijstje dat is net wat teveel om nu even vlug te fixen, maar ze komen er aan!
Marvin Convival Belofte maakt schuld! Dus Abu Dhabi en Dubai zijn ook volledig ingevoerd. En aangezien Disney toch wel een klasse apart is hebben we even een uitzondering gemaakt en gezorgd dat die parken ook overal compleet zijn ondanks dat die landen nog niet aan de beurt waren.
Ronald66 Ik zat mijn coaster counts van coaster-count.com, LogRide en onze Coaster Tracker te vergelijken en die kwamen niet helemaal overeen. Was even flink zoeken maar uiteindelijk vond ik de verschillen: Supersplash in Plopsaland Belgium zit niet in de Coaster Tracker (waarom niet? Bv. De Vliegende Hollander, Poseidon en Atalantica Supersplash zitten er wel in en dat lijken me vergelijkbare banen?) coaster-count.com telt ook Disco's mee (zoals Crazy Surfer in Movie Park Germany) coaster-count.com telt Maximus' Blitz Bahn als een coaster (is nogal twijfelachtig wat mij betreft maar vooruit, zou je kunnen doen) coaster-count.com telt Chiapas in Phantasialand als een coaster (serieus???? Hoe komen ze daar bij?) Die laatste punten laat ik even voor wat ze zijn maar wellicht kan Supersplash nog toegevoegd worden? Of anders kan iemand mij uitleggen waarom hij er niet bij staat?
Marvin Ronald66 Eigenlijk zijn al jouw vragen te beantwoorden met een antwoord, wij volgen rcdb.com 😁 De Supersplash valt daardoor af omdat ie enkel een splash maakt en geen ander baanverloop heeft dan de afdaling naar de splash toe.
Coasterfrenzy Marvin igenlijk zijn al jouw vragen te beantwoorden met een antwoord, wij volgen rcdb.com Nou.. eigenlijk ook weer niet.. Want vrijwel alle racers/duelling banen die er in staan zien jullie als twee banen, terwijl RCDB ze als één baan ziet. Meen ook ergens een baan gezien te hebben die niet op RCDB staat, maar ben vergeten welke dat was.
Ronald66 Marvin Ok, duidelijk. En je moet inderdaad ergens een keuze maken, want iedereen heeft zijn eigen mening over wat nu wel en wat niet een achtbaan is (zie alleen al het verschil tussen rcdb.com en coaster-count.com, toch 2 behoorlijk toonaangevende coaster-websites). Ik kan voor beide sites trouwens niet vinden welke criteria ze gebruiken om te bepalen wat een achtbaan is. Zie ik iets over het hoofd?
Michael Coasterfrenzy Nou.. eigenlijk ook weer niet.. We volgen rcdb, en waar het een dubbele coaster betreft voeren we hem dubbel in zodat we de banen goed kunnen tellen. Er zijn geen andere uitzonderingen. Banen staan ook allemaal op rcdb en als je iets zag dat niet op rcdb staat horen we het graag want dan is er wel meer verkeerd gegaan omdat we bij invoeren altijd een rcdb link meenemen.
Ron Wat me wel opviel, was dat bij dubbele banen zoals Space Mountain (Magic Kingdom) en Joris en de Draak er maar 1 baan was geteld. Dat zou ook aan de TP import gelegen kunnen hebben, maar volgens mij werden ze daar ook dubbel geteld.
Michael Wat bedoel je precies met eenmalig geteld? In de statistieken? Want dat lijkt me dan een foutje, omdat de banen in ons systeem individueel staan geregistreerd. Als het goed is zijn de banen ook dubbel ingelezen, hoewel ik nu wel ga twijfelen.
Ron Michael Het viel me op dat ik geen bingo had in Magic Kingdom. Toen zag ik dat 1 van de twee Space Mountain banen nog niet ingevuld stond. In dit geval de Omega baan. Ik had toevallig de TP export nog en daar stond de Omega baan wel als bereden. Daarna kwam ik het nog ergens tegen en ik dacht dat dat Joris en de Draak was, maar het ging om de Winja's in Phantasialand. Winja Force stond wel als bereden terwijl Winja Fear als onbereden in de tracker stond. Ik heb nog even verder gekeken naar dubbele banen. Ik zie het bv ook bij de verwijderde Dragon Challenge van Universal Islands of Adventures. Chinese Fireball staat als bereden, maar Hungarian Horntail niet. Die laatste heb ik nog even uit laten staan. Wellicht dat Blackpool nog wel een leuke test is met Grand National en met name Steeplechase welke zelfs 3 banen heeft, maar die moet nog toegevoegd worden.