Johan-Knijn Ik weet niet helemaal zeker of het hier gewaardeerd wordt, maar tijdens het zoeken naar oude foto's van Zweefmolens voor in een facebook groep vond ik wat oude foto's van Six Flags. Al vanaf de opening van Six Flags had ik indertijd een abonnement op dat park. Het eerste abonnement was een kerstcadeau van mijn vriendin, daarna kocht ik elk jaar een abonnement totdat het "Walibi World" werd. Toen was de lol er voor mij wel goed vanaf. De bijzondere attracties werden naar andere parken verkast, er waren nóg meer storingen dan in de Six Flags tijd, en de trein van La Via Volta werd ook nog eens verkocht zodat er twee achtbanen minder waren. In 2003 kocht ik mijn eerste digitale camera en maakte ik kennis met Themepark en de gebruikers/vrienden van dat forum. 2004 was het laatste jaar van Six Flags in Holland. Ik bewaar aan die vier jaar best goede herinneringen. Vooral de show in de saloon met Bernie Cowboy en saloon eigenaresse June staat me nog goed bij. Ik geloof zomaar dat er op de datum dat ik de foto's maakte een soort meeting was. Ik zie wat gezichten die mij enigszins bekend voor komen. Ik trok die dag op met Pieter Peeters. Ik vraag me nog weleens af of hij nog bestaat, ik vond het een aardige vent. Komt waarschijnlijk omdat we ons allebei nog weleens afzetten tegen het beleid van het vroegere Themepark. Maar goed, ik laat het verder bij de foto's, en zal zo nog eens kijken of ik nog analoge foto's kan vinden, want die moeten ook nog ergens op een HD staan.
Japser Dit word zeker gewaardeerd bedankt voor het delen! Toch zonde van sommige flat rides die zijn verdwenen in de loop der jaren.
Piet_Verdriet Heerlijk zulke foto’s. Mogen wel meer throwbacks komen wat mij betreft hoor. 😎 En wat betreft Pieter Peeters, ben ook zeer benieuwd waar hij gebleven is.
Jozz Mooi om te zien! Good old days 🙂. Toen ik daar nog heel vaak kwam, en o.a. de main street nog niet zo verpest was. Zonde dat die flatrides nooit teruggekeerd zijn. Het park heeft nog altijd meer 'infills' nodig.
tuindwerg BAVI Ah mooi, Goliath in zijn mooie oude kleur. Dit dacht ik ook toen ik dit topic bekeek! Thanks voor het delen, Johan!
bucky3000 Hele vette foto's. Ik ken het park alleen als walibi holland en vind het heel gaaf om te zien hoe het er eerder uit zag. Ik hou heel erg van de geschiedenis van de parken en hoe die zich ontwikkelen. Ik kan zelf geen uitspraken doen natuurlijk over welk park beter is/vind. Maar ik snap zeker dat je er van baalt dat alles zoveel veranderd.
PretparkPower Aan de hand van de foto’s is dit natuurlijk een onwijs lelijk park (geweest) 🤣.. Maar qua nostalgie is dit voor mij echt het ultieme. En dat allemaal door een fantastische reclame. Bedankt voor het delen.