Firthon David Dit keer ben ik niet alleen onderweg maar bij een eerdere meeting van theme park science in slagharen was ik wel alleen. Geloof me je bent onder gelijkgestemden dus zo aan een babbel met anderen.
Deliki David ik ga ook alleen , zie wel hoe het loopt , maar zoals @Firthon zegt alleen maar gelijkgestemden.
Rob David gewoon lekker aansluiten. Ik ben in november alleen aangesloten bij een eerste meeting in Europapark. Iedereen staat open voor nieuwe mensen en had zelf een top weekend. Daarna worden de contacten alleen maar beter. waarschijnlijk heb je een erg leuke dag met gelijkgestemden.
Tonnie Sowieso hebben we deze meet-up een boordevol programma, dus je hebt ook continue dat we als groep weer ergens samen gaan komen, en je weer nieuwe mensen kan leren kennen!
John Geweldig. 120 deelnemers. Wat een feest ๐ฅณ ! Van 5 members wachten we nog op de betaling. Vandaag is de laatste dag dat dit kan. Mocht je nog mee willen? Ook dat kan nog steeds. 23:59 sluit de inschrijving! Dan gaan we @Niek en @Tonnie aan het werk zetten om alle badges te maken en te printen ๐
StefanV John Enorm balen, maar ik moet mij helaas afmelden... Ik had er zin in en echt graag bij geweest om het 5 jarig feestje mee te vieren maar het gaat mij helaas niet lukken. Heel veel plezier allemaal en ik kijk uit naar de TR!
Niek John Dan gaan we @Niek en @Tonnie aan het werk zetten om alle badges te maken shit. 120 stuks. ๐๐๐
MyronF Op de valreep meld ik me ook nog aan! Lang getwijfeld ivm een drukke agenda, maar ik ga gewoon mee ๐