BasD Ook ik kon enorm goed horen welke stem nep was!!! En dus vol op Bernard gegaan....
Na jaren kijken naar de Nederlandse versie was dit mijn eerste seizoen van de Belgische versie. Lang gedacht dat de hype hier een beetje overdreven was en dat zo'n concept niet veel kan verschillen van elkaar. Maar wat een verschil met de NL versie zeg!!!! Heerlijk om personen te zien strijden voor het geld, omdat het geld ook echt willen en het niet alleen maar zien als een spelletje zoals de BN-ers in de NL versie. De opdrachten zijn ook veel duidelijker. Je kunt op een vrij duidelijke manier geld verdienen i.p.v. dat je naar een opdracht zit te kijken waarbij je achteraf nog niet snapt hoe ze geld hadden kunnen verdienen. Tel daarbij de plot-twists binnen en buiten de opdrachten om en je komt uit bij echt Top amusement!!! Bedankt voor het promoten van deze serie!
Mijn vraag nu nog aan de volgers van het eerste uur. Is het niveau van dit seizoen voor de Belgische variant zo extreem hoog, of zijn de andere seizoenen vergelijkbaar met deze? Ik zit er nu toch echt aan te denken om ook de andere seizoenen te gaan kijken, maar ben bang dat de andere seizoenen gaan tegenvallen als ik dit seizoen als nieuwe standaard ga zien.