JeepeeB Ik bedoelde eigenlijk meer qua opzet. Wij kwamen rond 5 voor 7 aan en toen was iedereen op de rode loper en gingen ze naar binnen. Ik had gedacht dat daar wat meer show of presentatie omheen zou zijn. Allemaal om de beurt over de loper, met wat aankondiging etc. Er was ook niet veel geluid buiten. Bedoel het niet als kritiekpunt hoor, meer verkeerd verwachtingsmanagement van onze kant. We kregen een mail dat de rode loper om kwart voor zou beginnen en 10 minuten later was het al gedaan. We hadden gehoopt daar wat sfeer van mee te proeven. Maar goed, verder wel een topervaring om deze supervette finale aflevering in de bios te kunnen zien! Onze zaal ging nog lang aan kop in de pauze quiz, maar we zijn helaas in de laatste ronde ingehaald.
Blij met de Mol, ik had hem al van de start goed. Pure gok/gut feeling overigens. Vind het mooi dat hij veel in het spel gemold heeft. Zoals het weekendje Amsterdam of de verdubbelaar aan Lynn geven en dus eigenlijk haar doodvonnis tekenen. Gewoon vol verkeerd gaan, een mooiere tactiek dan Michaël die eerst alles perfect doen en als het erop aankomt gewoon loopt te klunzen. Ben benieuwd of we nog echt brute 'onzichtbare' molacties gaan zien volgende week.