- Bijgewerkt
Brand in het zwembad.
Brand in het zwembad.
Hjalmar
Wat een verschrikkelijk nieuws ! Was bijna klaar.. Ramp voor het park..
Live news:
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/brand-vid-lisebergs-badhus.8faedecb-9649-4bb0-b7bc-bd6d6599996e
Op de eerste plaats zijn er hopelijk geen gewonden en vallen die ook niet bij blussen. Maar wat een verschrikkelijk nieuws voor Liseberg zelf.. Bijna klaar en nu dadelijk alles weer weg. De beelden die op Twitter voorbij komen zijn enorm heftig, daar blijft niks van over en wat wel over zou blijven wil je niet meer gebruiken denk ik
Bron: Twitter
Wat een droevige berichten, wat een klap voor Liseberg! Hopelijk vallen er geen gewonden en kunnen ze bijvoorbeeld het hotel besparen. Maar als ik de foto's zo zie..
Kleding kamers zijn ongeveer tien minuten geleden gaan branden. Curiosa is ge-evacueert nu.
Oef, wat een nare beelden! Liseberg had net een enorme mijlpaal bereikt door het vullen van het bad.
Afwachten wat de schade is, maar de brand lijkt enorm. Mogelijk moet Liseberg weer vanaf 0 het bad gaan opbouwen.
Er gaan geruchten dat er een explosie geweest is voorafgaand aan de brand.
The_Bullgod Er gaan geruchten dat er een explosie geweest is voorafgaand aan de brand.
Die zag ik op Twitter net ook voorbij komen ja. Als je op deze foto's kijkt zie je ook dat de voorkant van de gevel "open staat"..
Lijkt erop dat de gas explosie de glijtoren en glijbanen heeft vernietigd.
Wat een verschrikkelijke beelden.. Hier schrik je toch wel van.
De explosie staat op beeld
Sodeknetter die ontploffing
Nog meer beelden van de explosie:
Tering, je ziet die hele explosie overal in doorwerken.