Wel fijn dat ze onderhoud en een upgrade uitvoeren aan deze klassieker.
Maar begrijp het commentaar van een aantal wel maar dat is nu eenmaal de situatie waarin dit park helaas verkeerde. Ze zullen elke keer het geld bij park reunidos los moeten peuteren om ook maar iets voor elkaar te krijgen

Een voortzetting van een enorm fijne trend, men heeft het afgelopen seizoen sowieso al best veel gedaan

• Projecties met tijdsportalen en brekend glas digitaal terug
  • Nieuwe huisstijl
  • Wachtrijmuziek
  • Digitale terugkeer van booster geluid
  • Veel nieuwe led-lampen overal

Enorm fijn nieuws dat deze klassieker zoveel liefde krijgt! Toch wel stiekeme hoop op de terugkeer van de originele dubbele projectie. Met de technieken van nu zou dat een stuk makkelijker moeten kunnen dan hoe men dit vroeger al gedaan heeft.

een maand later

bobbejaanland is de laatste tijd echt goed bezig!! er is zoveel liefde en passie in de vernieuwde revolution gestoken, echt knap!

Fantastische aflevering! Eindelijk nieuwe verlichting voor het station, een mooi logo en zelfs wat thematisering in de wachtrij. Hier word ik heel gelukkig van.

Hoewel het er tot nu toe positief uit ziet wacht ik liever af tot het eindresultaat, Terra Magma was in mij mening het uiteindelijke resultaat nogal teleurstellend ondanks dat het de goede kant leek op te gaan.

Het verhaal is simpel, maar op deze manier werkt dat perfect voor een situatie. Niet te veel diepgang, maar gewoon lekker simpel zodat er niet veel geforceerd hoeft te worden. Heel slim hoe ze op die manier de nostalgie behouden in een tóch nieuwe setting. Ik zie een aantal relatief grote thema-objecten. Dat is toch al meer dan wat ik verwacht had. Uiteindelijk mogen voor het geld de verwachtingen niet té hoog liggen, maar toch respect dat het park dit daadwerkelijk doet. Hopelijk word de baan op deze manier wat makkelijker te vinden (ik vond de ingang altijd erg verstopt liggen sinds toevoeging van Banana Battle) en word het wachten zo wat aangenamer.

6 dagen later

Toch nog een kleine update:

Jammer maar wel begrijpelijk. Naar wat ik vernomen heb is er in het licht van deze renovatie wel serieus onderzoek gedaan naar de mogelijkheden voor het tweede scherm, dus de intentie was er zeker.

5 dagen later

Zeker leuke knipoog! Geen reguliere bezoeker die dit zal herkennen, des te leuker zijn dit soort easter eggs voor de fans 🙂.

Hier worden we vrolijk van, wat een leuke referentie! Ik kan me weinig verdwenen attracties inbeelden, laat staan die van een ander continent, die nog zo "in leven" wordt gehouden als Chaos. Heel bijzonder eigenlijk, zoveel mensen die liefhebber zijn van een attractie waar ze nooit ook maar de kans voor hebben gehad een ritje in te maken.

Super dat Bobbejaanland deze klassieker wél in ere houdt. De Indiana River upgrade vond ik erg teleurstellend, dus alleen maar mooi dat ze hier alles doen om de Revolution te behouden, veel beter dan Mount Mara.

2 maanden later

Tijdens het officiële 35 jarig bestaan, op zaterdag 15 en zondag 16 juni, zal in Revolution worden gewisseld tussen de verschillende soundtracks die er in het verleden gespeeld hebben. Ook de projecties en lichteffecten zullen afwisselen.

Verder wordt er in het park een zoektocht georganiseerd naar ''gouden wielen'', die je wanneer gevonden kunt inleveren in ruil voor souvenirs. Wat een toffe en originele manier om dit jubileum te vieren!

https://www.bobbejaanland.be/parkactiviteiten/shows-en-evenementen/revolution35

Trollenbol Wat tof! Ik zou bijna gaan alleen al om een ritje met Capriccio Italien nog eens te beleven. Beste soundtrack die daar gedraaid heeft naar mijn mening.

Trollenbol Tof! Jammer genoeg heb ik op beide dagen al iets gepland, maar zal toch eens kijken als ik kan langsgaan. Al is het maar voor 1u. Die baan vond ik als kind heel imposant. Lijkt me leuk om die herinnering te herbeleven.