MisterW Enerzijds wel, maar ieder park heeft abbonement houders dus die cijfers compenseren wel weer.
Eftelabbo Ja dat zou in die parken best goed kunnen. Als je in Duinrell zit zou je dan bijvoorbeeld in de ochtend even naar het park en dan in de middag naar Leiden oid gaan. Volgende dag ochtendje naar Madurodam en dan in de namiddag/avond park en dan nog eventueel een dagdeel Tikibad. Je bent dan 2 dagen in het park maar hebt eigenlijk maar 1 echt volle dag in het park gespendeerd.
Dit is wel speculatie natuurlijk ik heb hier geen keiharde bronnen of cijfers van, maar ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat een gezin 3 dagen lang enkel naar het park Duinrell danwel Tikibad gaat. Daar is het aanbod in dat park gewoon echt te klein voor.
Neemt niet weg dat ik ieder park natuurlijk gewoon zijn bezoekersaantallen gun. Je moet er inderdaad op den duur ook een definitie aan geven. Maar ik gaf enkel aan dat bezoekers aan parken als Duinrell en Slagharen deze parken (denk ik) echt op een andere manier bezoeken dan een Toverland en Efteling, waardoor je netto meer bezoekers in die eerste 2 parken ziet.