JeepeeB
Helemaal met je eens dat ze behoorlijk wat interpretatie gaan gebruiken, maar ik doelde op deze scène:
In mijn hoofd was hij uitgebreider, maar dat bleek vanuit een videogame adaptatie te zijn uit de jaren 90. Dan zag je de rivier langzaam weer vullen. Hij komt sowieso niet uit pride rock, dus de buitenkant zal nooit helemaal kloppen. Van binnen kan dit wel goed passen. Idealiter maken ze de 'pride rock' hoger en is de waterval deel van lager gelegen gebied. Je ziet op de concept art ook de regenval en verdorde bomen, dus ik denk echt dat ze dit moment proberen te vangen. Als het einde van de lifthill je 'meevaart' met simba die omhoog klimt en de dode pridelands weer levend worden als je naar buiten komt, kan best epic zijn.
Dat lijk op het model trouwens wel een beetje zo te zijn, dat de hoogtes verschillen:
![](https://forum.pretpark.club/assets/files/2024-08-15/1723709402-436368-image.png)
Zou me niet verbazen als ze de nuance volledig vergeten en we alleen wat muziek krijgen tijdens de lifthill..