Ik betwijfel zoals hier boven al aangehaald of een millennium falcon attractie kan werken met de verschillende talen. En als ze toch iets Rise-achtig willen toevoegen hoop ik op iets origineels voor Parijs. Elk park hoort toch een beetje iets eigenheid te behouden.
Het is toch een aardige lap grond lijkt mij. Opzich zijn dit mini thema landjes in vergelijking met het hoofdpark. Maar ik kijk er toch naar uit om hier rond te wandelen. Het blijft één van de sterkste IP’s die Disney heeft, naast de fab five en star wars zijn er maar weinig die zo een sterke basis hebben.
Hier staat regelmatig de Lion king op voor mijn zoontje, het is zijn absolute lievelings film en afgelopen zomer keek hij zijn ogen uit bij de optredens van Timon en Pumba in het park.
Ik hoop dat ze de huidige animatronic en characters van de Lion king een vaste plek geven in dit gebied. De mini show(Timon’s matadance) van afgelopen zomer kunnen ze gewoon naar dit gebied verplaatsen. De interactie met het publiek en algemene sfeer van deze show zou een echte meerwaarde zijn.