DaltonTerror Ik had het toevallig met een aantal mensen over. Voor mij de enige reden waarom Disney eventueel een nieuwe test opstelling wil hebben voor deze attractie, is wanneer ze een nieuwe techniek gebruiken die ze nog niet eerder hebben gedaan. Wat mij doet afvragen, wat voor nieuwe techniek zouden willen testen. Het enige wat ik mij zo kon bedenken, kijkende naar de opzet op de fotos hierboven, is dat ze een nieuwe uitloop bak willen testen.
De reden waarom ik dit zeg is vanwege het volgende. Op de foto hier onder zie je een metaal constructie met een lange uitloop onderaan wat binnenkort een drop wordt. Met daarna dezelfde slinger die Splash Mountain heeft na zijn drop.

Wanneer je kijkt naar de mock ups van de nieuwe attractie aan de buiten kant zie je bij de eerste foto niet specifiek iets raars.

Als je de hoek iets veranderd, zie je dat de baan geen standard uitloop heeft, maar onder een hoek uit de drop gaat. Wat je ook terug ziet op de test opstelling. Wat mij doet denken dat ze een snellere uitloop willen genereren en deze willen reguleren met misschien magneten in plaats van de splash back zoals we die bij Splash Mountain kennen. Want dan kunnen ze meer boten door de baan heen sturen.

Voor hetzelfde geldt zit ik compleet verkeerd, maar dit is het enige wat mij kon bedenken wat zo'n grote test opstelling nodig heeft.