The_Bullgod Ik durf Seaworld Abu Dhabi en Warner Bros Movie World Abu Dhabi zo toe te voegen aan mijn lijst met favoriete parken. Beide zijn echt uitmunted aangekleed, groot, en fijn in opzet. Seaworld heeft dan wel weinig attracties, maar wat ze hebben is prima (als Hypersphere open was....). En Endless Ocean <3. Warner mist enkel een echt goede achtbaan, maar het heeft met Batman, Justice League, Scooby Doo (zo doe je trackless!) en Animayhem vier erg sterke dark rides. Flintstones is iets minder, maar alles bij elkaar hebben ze een ongekend hoog niveau aan dark rides.
Batman en Justice League uit Waner en Avengers uit IMG Worlds of Adventure staan bij mij erg hoog aangeschreven, die doen niets onder voor sommige Universal dark rides. Vooral Avengers heeft erg sterke overgangen en is net als Justice League gewoon erg goed te volgen, iets wat ik bij Transformers bijvoorbeeld echt mistte.
Op achtbanen gebied vind ik zowel Manta uit Seaworld als Flying Aces uit Ferrari World echt toppers, waarbij vooral die laatste gewoon hoog in mijn top 10 staat.