Robkuh84 Op zich zou je inderdaad rustig wat meer karakters in zo'n hotel mogen tonen.. en dat mag dan ook wel gewoon in de vorm van een meet & Greet zijn. Dat ze kunnen zingen vind ik minder interessant.. Sterker nog: Het maakt juist dat ik lagere verwachtingen heb van het entertainment in het hotel. Zelfde voor de Piccolo die ook poppenspeler is. Laat zo'n karakter gewoon in karakter zijn ding doen. Kun je best veel leuks mee doen zonder dat je er een halve show van maakt (waar de Efteling over het algemeen echt niet goed in is).
Juist voor een premium ervaring is een meet & greet die alleen voor hotelgasten is weggelegd een prima toevoeging. Als je een beetje zoiets kunt doen als bij Disney met de Character Meets bij diverse restaurants (maar dan dus in het hotel) denk ik dat je een prima Plus kunt bieden. En dan lijkt me de kans ook groot dat je heel enthousiaste acteurs/actrices gaat vinden die dit werk graag doen, in plaats van een Sopraan/Alt Mezz/Poppenspeler die elders waarschijnlijk beter af zijn.