Michael Dus als dat al een werkende poort is dan is de kans groot dat je via de lobby het hotel moet uitlopen en om het gebouw moet wandelen om van die poort gebruik te maken. Dat gaat dan waarschijnlijk een early access poort worden voor hotelgasten.
Ik verwacht wel een werkende poort, of dat enkel voor Early Access is of de gehele dag toegankelijk voor hotelgasten, even daargelaten.
Ik verwacht daarnaast dat de route via de Lobby gaat zijn, dat lijkt mij een hele logisch.
Echter. Zonder de BOTH afkortingen discussie van de hoteltekeningen opnieuw te willen opstarten (kortgezegd, BOTH als Back of the House staat ook afgekort op gebieden die zeker publiekelijk toegankelijk zijn, dus BOTH staat voor iets anders als afkorting), is er wel degelijk ook een route binnendoor door het hotel. De rechterpijl op onderstaande tekening.
De trap zal ook altijd publiekelijk toegankelijk moeten zijn, dus publiek zal hier moeten komen. De trap is ook voorzien van glazen deuren en dat doe je niet als hier enkel personeel komt.