Quepert Vanmiddag was ik de kast aan het opruimen en kwam ik deze foto’s van een houten achtbaan tegen, en ik weet dus niet welke dit is want in deze tijd was ik nog niet zo’n achtbaangek als nu. Ik weet dat dit in Nederland is ergens rond het jaar 2000. Ik gok dat het in de Efteling is maar kan me niet herinneren dat ik daar in die tijd ben geweest dus het kan net zo goed in de Walibi zijn. Is er hier iemand die me kan vertellen welke van de 2 dit is? Bij voorbaat dank, Jeroen
Michael luc136 jep, dit is de Pegasus! Stiekem was dat gewoon echt een leuk baantje voor het park. Hoe imposant Joris ook is, deze had een betere pasvorm voor het park!
Quepert luc136 dat was mijn eerste gedachte ook, maar zoals ik al zei kon ik me niet Herrington in die tijd daar geweest te zijn. Gelukkig bewijzen de foto’s het tegendeel
Quepert Michael die was idd wat leuker. Al vind ik het racen in Joris en de draak ook geweldig, die baan zou zonder het racen echt een heel stuk minder zijn EDIT: sorry voor de 2 losse reacties, wat mij betreft mag hij op slot nu want m’n vraag is beantwoord. Dankjewel