Oei, het ziet er naar uit dat naast de uitverkochte Rip-passen, de Rip-deal (entree, Rip, All-you-can-eat) ook niet meer gekocht kan worden...vis dus weer achter het net ☹️ Dan ga ik mij bij deze afmelden tenzij iemand ineens een Rip-pas ergens vandaan weet te goochelen 😅 (wishful thinking)

Ben er zelf met een 6 jarige, kijken hoe die de Spooky days gaat bevallen.

Thijmen Combinatie rip pas en fast lane gold single is nog wel beschikbaar

Ik ga ook definitief mee. Kan ik nog in de whatsapp groep erbij?

• John vindt dit leuk.

IS er uberhaupt al een whatsappgroep dan? ..

Ik vroeg me wel af of het wel zin heeft om mee te gaan als ik straks de enige ben zonder RIP passen en niet van plan ben spookhuizen in te gaan? 😅

Er is nog geen whatsapp groep, die maken we zaterdagochtend wel even aan. Ik voel er weinig voor dat mensen via het forum mobiele nummers neerzetten 😉 Dus we zien elkaar allemaal op de aangegeven tijd! Ik heb er zin in, en @Lin, je moet gewoon mee hoor! 🤩

Ik blijf inderdaad ook buiten het spookhuis wachten 😛

Lin en door de RIP passen scheelt het wel even qua tijd. En is het alleen maar de wachttijd van het spookhuis ipv spookhuis + wachtrij 😄

Maar jefferson word het sowieso? Ik wil wel graag wat doen namelijk maar heb geen RIP pass? Wellicht below of iets?

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Ryanvans
            Het lastige is een klein beetje dat iedereen die mee gaat en spookhuizen gaat doen dit met RIP doet.
            Daarnaast zijn er nog enkele mensen die Below en The clinic gaan doen.

Maar de bedoeling is wel dat we om 7 uur Jefferson doen. Ik durf alleen niet te zeggen of er nog tickets voor verkrijgbaar zijn.

Michael Losse tickets zijn er nog genoeg. Als ik straks enige ben met losse ticket heeft het weinig zin natuurlijk

Tonnie Welke tijd gaat Below gedaan worden?

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Ryanvans Dat is idd een beetje wat ik bedoelde.
                  omdat we met een kleine groep waren hebben we wat ruggespraak gehouden en besloten voor een relaxte avond voor RIP te kiezen.

Below hebben we (@Niek @Dennis en ikzelf) om 22.30 gepland staan en clinic om 16.15

Tonnie Aah oke. Below avond is helaas al uitverkocht zie ik. Ik kom er die dag dan wel gezellig bij, even sfeer proeven. Waarschijnlijk doe ik dan Below eerder op de dag alleen. Ik ga sowieso nog een HFN avond, dan kan ik dan alle spookhuizen met RIP doen. Clinic twijfel ik nog 😅