Pretpark.club meet-up Walibi Holland op 5 oktober - inschrijving!
Er kunnen nog meer gezellige mensen mee hoor, don't be shy!
Mensen die nog korting nodig hebben? Vandaag weer tickets met 24% korting.... https://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/walibi-holland-halloween-fright-nights-2
Btw, hoe gaan we het doen met de spookhuis tickets? en mensen die meer tickets willen zoals @Niek en @Tonnie
En nΓ³g een kortingsactie voor 5 oktober voor degene die hun kaartje nu nΓ³g niet gekocht hebben
Gruwelijke korting op tickets voor zaterdag 5 oktober!
Walibi heeft een gruwelijke actie bedacht voor 5 oktober, de openingsdag van Halloween Fright Nights en Halloween Spooky Days. Hoewel Eddie hierdoor helemaal over de zeik is geraakt, gaan we het tΓ³ch doen: vanaf morgen (27 september) 17.00 uur koop je je tickets voor 5 oktober voor maar β¬31,50. Dat is maar liefst β¬8 korting!Let op: er zijn maar 1.000 tickets beschikbaar tegen deze prijs, dus wees er snel bij!
Voorwaarden
- Deze actie start op vrijdag 27 september 2019 om 17.00 uur en stopt zodra de 1.000 kortingstickets uitverkocht zijn.
- De korting is alleen geldig voor tickets met datum zaterdag 5 oktober 2019.
- Walibi Holland behoudt zich het recht voor op ieder moment de actie aan te passen en/of te sluiten.
Helaas kan ik niet mee volgend jaar misschien
Ben er wel maar mijn planning was om voor 6 uur weer pleite te zijn
Remco82 Dan begint het leuke deel pas..
Ik ben sowieso in het park aanwezig, dus als ik jullie zie zal ik even hallo zeggen.
ArcovandenBroek mja weet het...iets met werken in de avond..
Ben er voor de opening van Spooky Days en dan ff verder kijken...
Klinkt goed, hoe meer mensen hoe meer vreugd!