Tonnie moeten we even kijken wie er nog meer mee willen πŸ™‚

• Niek heeft hierop gereageerd.

Dennis en Tonnie Dit is m'n eerste Fright Nights ooit, dus ik denk dat ik ze ook allemaal wel wil doen πŸ€”

11 dagen later

Er kunnen nog meer gezellige mensen mee hoor, don't be shy!

4 dagen later

En nΓ³g een kortingsactie voor 5 oktober voor degene die hun kaartje nu nΓ³g niet gekocht hebben πŸ˜‰

Gruwelijke korting op tickets voor zaterdag 5 oktober!
    Walibi heeft een gruwelijke actie bedacht voor 5 oktober, de openingsdag van Halloween Fright Nights en Halloween Spooky Days. Hoewel Eddie hierdoor helemaal over de zeik is geraakt, gaan we het tΓ³ch doen: vanaf morgen (27 september) 17.00 uur koop je je tickets voor 5 oktober voor maar €31,50. Dat is maar liefst €8 korting!

Let op: er zijn maar 1.000 tickets beschikbaar tegen deze prijs, dus wees er snel bij!

https://www.walibi.nl/frightnights/nl/tickets?utm_source=emark&utm_medium=email&utm_campaign=hfn-korting-5-oktober&utm_content=260919&emarkconv=1082F136F2721F266686017F522410F147868391F655105

Voorwaarden

• Deze actie start op vrijdag 27 september 2019 om 17.00 uur en stopt zodra de 1.000 kortingstickets uitverkocht zijn.
    • De korting is alleen geldig voor tickets met datum zaterdag 5 oktober 2019.
    • Walibi Holland behoudt zich het recht voor op ieder moment de actie aan te passen en/of te sluiten.

Helaas kan ik niet mee volgend jaar misschien πŸ™

Ik ben sowieso in het park aanwezig, dus als ik jullie zie zal ik even hallo zeggen. 😁

• Jules heeft hierop gereageerd.

Simon Ik ben sowieso in het park aanwezig, dus als ik jullie zie zal ik even hallo zeggen. 😁

Je moet achter "Hallo!" dan wel "Ik ben Simon!" zeggen, want anders weten ze niet wie je bent. πŸ˜‰

Simon Jules Och hou op. πŸ˜‰

Hehehe, flauw van me. πŸ˜ƒ Ik kijk oprecht met plezier je video's hoor!

ArcovandenBroek mja weet het...iets met werken in de avond..

Ben er voor de opening van Spooky Days en dan ff verder kijken...

Hmmmm denk dat ik mij volgende week zaterdag ook maar ga aansluiten! Wil wel meemaken hoe @Niek reageert op The Clinic. Rip-pass wordt het plan van aanpak?

Lin Vertrek jij vanaf Den Haag? Zo ja, dan heb ik wellicht wel interesse. Lijkt me leuk mee te gaan, ben nog vrij nieuw maar lijkt me leuk mee te gaan met andere die het ook tof vinden.

Klinkt goed, hoe meer mensen hoe meer vreugd!

Ryanvans Ik ben ook nog vrij nieuw dus gewoon gaan!
            Ik weet eerlijk gezegd nog niet zeker of ik vanuit (regio) Den Haag ga, of dat ik in Amsterdam ben die avond ervoor, maar ik hak die knoop later deze week nog even door! :-)

Lin Ik hoor het graag! Met vervoer vanuit Den Haag (of omgeving) is het alleen mogelijk. Lijkt me erg leuk mee te gaan! Laat maar weten πŸ™‚