Ziet er echt super tof uit! Een mooie combinatie van inversies, bochtenwerk, snelheid en inversies. Wel komt het gevoel in me op dat Formula nu echt voor 100% overbodig is, dit is namelijk een grotere variant van die baan. Al staat Energylandia nu niet bekend om hun goede en doordachte keuzes natuurlijk, heb zelden zo veel meuk en overbodige dubbele Vekoma banen gezien als hier.😉 Voor mij persoonlijk het meest verschrikkelijke park wat ik óóit bezocht heb, waar wel enkele wereldtoppers staan qua achtbanen.
Je ziet aan het gebied rondom Zadra dat ze het geld blijkbaar wel hebben, maar aan de indeling, keuzes en uitvoering dat ze de kennis overduidelijk niet hebben. Ik was blij om te lezen dat ze dat leken te erkennen en dus een partij als Jora inhuurden. Helaas toont de flatride van hierboven, welke niks met het thema Atlantis te maken heeft, dat ze dat toch niet zó lijken erkennen als gedacht. Hopelijk houden ze voor de invulling van het gebied de oorspronkelijke ontwerpen aan, want Jora kennende zal dat goed in elkaar zitten.👌
Ik snap niet hoe dit park aan zo’n goed imago komt onder de pretparkfans, wellicht voor degene die niet van thema houden. Afijn, Hyperion, Zadra, Formula en Speed zijn toffe banen, en met deze baan hebben ze een 5e attractie in huis die het park de moeite maakt 😃