Geen Fan.
Het thema van Nationale 7 was gewoonweg briljant en het blijft voor mij de beste oldtimer baan die ik ooit gedaan heb.. Goed: Dat thema kunnen ze natuurlijk terug op pakken. Bij sommige banen doen ze dat goed (Oz'Iris) bij andere helaas niet zo goed (Pegase express) en andere banen hebben het niet zo hard nodig (Tonerre/Goudurix) - al zou het mooier zijn als ze wél mooi ingewerkt zijn.
Dat gezegd hebbende: Het blijft gewoon ontzettend moeilijk om theming goed te doen bij een spinning coaster. De powered variant van Mack zou dan ideaal zijn, omdat je exact kunt bepalen in welke stand een bakje gedraaid is. Nadeel is dat je elke scene 2x moet bouwen (eentje links, eentje rechts). of wel héél immersief moet maken zodat het helemaal om je heen is (wat ik dit park nog niet heb zien doen). Echter past dit alles niet bij het concept dat je met het gezicht naar elkaar toe zit. Dat duidt inderdaad op Gerst., maar geeft ook beperkt zicht op eventuele theming (waarbij ik dus ook al mijn twijfels krijg of er veel theming gaat zijn).
Dan blijft de capaciteit een ramp. Natuurlijk kunnen ze met een bewegend platform werken, maar dat zou ook betekenen dat je héél veel blocks nodig hebt, wat dan weer ten kostte van de rit gaat.
Tenslotte vind ik de locatie ook niet echt geweldig. Zo midden in het park.