Markiewong Hjalmar Dan ben jij juist de doelgroep voor dit soort restaurants, de tent lijkt inderdaad vooral gericht op een doelgroep zonder kinderen en dat is zeer welkom gezien er nog geen restaurant voor was. Qua prijzen vind ik ze juist schappelijk voor Disney, als je hier in een grote stad naar een brasserie gaat kijk je al snel tegen dezelfde prijzen aan.
Hjalmar Uiteraard is het natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur wat hier voornamelijk speelt. Ondanks dat het voor de doelgroep bedoelt is waar ik in val, mijn voorkeur zal juist een restaurant als deze niet snel kiezen. Dat gezegd hebbende, het ontbijt deel lijkt dan wel weer succesvol te zijn.
Hjalmar The Disney Store, wordt hernoemd naar Disney Wonder. Let op Disney Junior en Disney Gallery gaan in mei dicht voor deze ombouw. Disney Village North zal eind van 2024 volledig herbouwd en open zijn #TurboCharged
broodje123 Het heeft ergens ook wel wat weg van een outletcenter als Designer Outlet Roosendaal en Roermond.
Hjalmar Disney Village was al niet een geweldige locatie, maar deze verbouwingen maken het absoluut niet beter. We zullen maar aanhouden dat het slechter moet worden voor het beter kan zijn.
Olaf Hjalmar Disney Village was al niet een geweldige locatie, maar deze verbouwingen maken het absoluut niet beter. We zullen maar aanhouden dat het slechter moet worden voor het beter kan zij Vond juist altijd gezellig. Leuke Disney sfeer hangt er daarzo. Jammer dat ik nooit in discotheek ben geweest.
Eftelingpanda Olaf stelde niet heel veel voor.... had de uitstraling van een aula van een gemiddelde aula op een middelbaar onderwijsinstelling met dichtgeplakte ramen... De Village is wat mij betreft nooit sfeervol geweest of uitnodigend terwijl het idee opzicht best goed is.
Hjalmar Ook weer veel ontwikkelingen binnen Disney Village, de nieuwe McDonalds bouwt lijkt binnenkort te beginnen.
Hjalmar Disney Village ligt er bijzonder treurig bij met deze verbouwing. Wat mij betreft hadden hier wel wat scrims mogen worden neergezet zodat je dit allemaal niet ziet.
MisterDream Hjalmar Pfieeuw 😅 als abonnee is het al niet de beste ervaring en kan ik er best nog mee leven aangezien ik vaak ga, maar als je eenmalig komt full price is het toch pittig al die schuttingen 🙈 Nu, je kan altijd wachten om Disney later te bezoeken. Maar het is voor de goede zaak ze alles grondig aanpakken 💪
Tonnie Hjalmar Ik kan die orientatie van die concept tekening niet helemaal plaatsen tegenover de huidige village, dit is niet het zelfde point of view toch?