JaylonToverlandgek Ik heb een bericht van de volkskrant gelezen en zie een nieuwe trein staan op de foto die ik niet eerder heb gezien. Weet iemand waar deze van is? https://www.volkskrant.nl/economie/een-goede-achtbaanrit-moet-geen-gevecht-met-de-zwaartekracht-zijn~b81ffa6d edit door @Niek : android-referrer uit link gehaald.
The_Bullgod JaylonToverlandgek Ik heb deze trein ook nog niet eerder gezien. Zou deze trein misschien voor de nieuwe Super Boomerang van Six Flags Great Adventure kunnen zijn, Flash: Vertical Velocity??
Niek The_Bullgod Zou deze trein misschien voor de nieuwe Super Boomerang van Six Flags Great Adventure kunnen zijn, Flash: Vertical Velocity?? Nee dit heeft niets met het thema van The Flash te maken. Ik zou net als @Cornelius en en @StefanV ook gokken op de steampunk Tiltcoaster in SF Qiddiya.
BartvL Ik heb begrepen dat deze trein naar Mexico zou gaan. Maar welk park of welke baan het zou moeten zijn kon me niet verteld worden.
StefanV Hmm, met het steam-punk achtige theme van de trein op de rechterkant van de foto zou ik toch wel denken dat deze voor iron rattler is in Six Flags Qidiya zoals ook @Cornelius zegt