symbolica is leuk en, niet meer dan dat... Het dient een doel en dat doet het goed.. Ik denk dat wij als pretparkliefhebbers met een verkeerde blik naar deze attractie kijken.. als ik in de zomer in de efteling ben is de wachtrij van symbolica altijd net zo druk als de andere ritten in de efteling dus, blijkbaar is hij nog steeds populair. Niveau droomvlucht en fata morgana gaan ze niet meer halen.. Deze zijn gebouwd in een hele andere tijd, met hele andere mensen en, technieken.. Nieuw is niet altijd beter in mijn ogen.
Ik heb zoiets van lekker laten lopen, en geld steken in andere attracties. ik vind het een leuke infill voor als het slecht weer is.. Is het wereld niveau.. mwah. maar slecht valt hij zeker niet te noemen en, de kleine kindjes die er in gaat komen er blij uit. Wie zijn wij dan om te zeggen dat het een waardeloze rit is 🙂
Ik vind de pardoes promenade vele malen erger dan de pardoes rit zelf..
Laten ze daar eerst maar eens wat gaan doen. Wat een aanfluiting blijft dat toch.
Ik zie liever een park met dit soort ritten als het zoveelste "oh we hebben nog een stukje parkeerplaats, laten we daar een achtbaan neer gooien" park
Mijn opinie, lekker laten lopen tot de houdbaarheidsdatum verstreken is en, ondertussen wreed geld pompen in strookrijk.. Elk park hoort een Campy ride te hebben.. Phantasia heeft geistersloss, wij hebben symbolica 😉 😛