En wat is er mis met hardop te denken(!) dat een ander park dan misschien meer voor iemand is en dat uit te spreken? Er zat helemaal geen waarde oordeel achter die er nu ineens wel aan toegevoegd wordt.
Zo gek is het toch niet om te denken dat wanneer Symbolica en Baron niet helemaal je ding zijn omdat het te veel gethematiseerd is en dit ten koste gaan van de rit, dat er andere parken zullen zijn waar die balans wel beter voor iemand persoonlijk is?
Energylandia zet de laatste jaren vette achtbanen neer waar de ride de prioriteit heeft en later een leuke maar generieke theming omheen komt. Het omgekeerde van wat de Efteling doet zou je kunnen vinden. Zo gek is dan die suggestie toch niet om te maken dat dit dan beter bij je past?
Nogmaals snap ik niet waarom er zo defensief op gereageerd moet worden alsof ik iemand uitscheld. Het was een suggestie en ik wilde niemand in een hokje plaatsen, wat nu wel gesuggereerd wordt. In ieder geval mijn excuses @Eduard en @Spiegelbeeld, ik had niet door dat mijn post kwetsend was.
Je hoeft het niet met eens te zijn, maar ik eerlijk gezegd niet verwacht dat er zo heftig op gereageerd zou worden. Blijkbaar heb ik mensen verkeerd begrepen en meerdere mensen met mij aan de vind ik leuks te zien. Dan had men het toch gewoon inhoudelijk en rustig duidelijker kunnen maken? Het is hier toch geen Twitter, maar een forum?
Niek Verder voegt jouw reactie nog minder toe. ‘Scroll maar omhoog’ en vervolgens iets wat zinloos noemen. Goh. Dat helpt een discussie vooruit. Pot verwijt de ketel en dat van een teamlid.