Het park heeft inderdaad met een aantal verschillende varianten van deze dag shows geprobeerd. Uit mijn hoofd hebben de volgende dag shows deze opzet gehad:
Disney Princess or Pirate: Make Your Choice
Jungle Book Jive
Dream... and shine brighter
Million Splashes of Colour
Maar het is duidelijk dat dit goed werkt voor het park om zo op deze manier veel characters aan te kunnen bieden voor bezoekers zonder dat ze overal moeten worden verspreid door het park. Wat betreft de huidige show, de blokken doen weinig voor mij, even als de rook van het kasteel. Elke keer als er iets van dat kasteel afgeschoten moet worden gaat er weer een stukje van mijn ziel dood, want het kasteel is gewoon echt niet gemaakt voor al dat vuurwerk, rook effecten, vuur effecten en je kunt zien dat zelfs met een dikke renovatie aan het kasteel de materialen gewoon niet opgewassen zijn tegen al de show elementen en fonteinen. De muziek voor van en naar het kasteel rijden is een prima deuntje, maar de mega-mix is bijzonder beroerd gemixt op dit moment. Ik verwacht dat hier nog wel verandering in gaat komen als er te veel klachten zijn, je kan zien aan de reactie van het publiek dat die ook niet echt overdonderd zijn van deze muziek mix.