Muziek voor de nieuwe dag show.
Symphony of Colors
Ik heb net een oude opname van de originele Electrical Parade bekeken en het is leuk om te zien dat ze de parade gewoon bijna 1 op 1 hebben overgenomen samen met de toenmalige figuren die bij elke float hoorden. Ik mis enkel sneeuwwitje en de zeven dwergen en bij Peter Pan hebben ze een upgrade gedaan, van Big Ben naar de Jolly Roger
Het muziekje en die "Bubbly" geluidjes die er toen ook bij hoorden herkende ik ook meteen. Enorm irritant maar het werkt wel als nostalgisch effect
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort, maar ik ga hem toch stellen. Heeft iemand hier ervaring met de shows die momenteel draaien in beide parken? Wij (28 jaar) vertrekken over 2 weken met zijn 2en voor 3 dagen naar disneyland en nu vroeg ik me af welke shows er nu echt voor kinderen zijn en die je dus beter kan overslaan als volwassene?
Ik zou zeggen bijna alle shows zijn leuk, ook voor volwassene als je een beetje van Disney houdt.
Maar 1tje kan je echt overslaan en dat is Stitch live, dat is een interactieve film show.
Vooral de Pixar show en de Lion King show zijn erg tof dus die zal ik echt bezoeken.
- Bijgewerkt
Mickey and the Magician is ook geweldig. Maar ik weet niet of die momenteel draait.
En laat je vooral niet misleiden door de naam van de Disney Junior: Dream Factory show. Niet per se een must, maar als je er tijd voor hebt is het wel zeker een aanrader! Ook voor volwassenen!
Quefox_ En laat je vooral niet misleiden door de naam van de Disney Junior: Dream Factory show. Niet per se een must, maar als je er tijd voor hebt is het wel zeker een aanrader! Ook voor volwassenen!
Inderdaad! Ik heb menig volwassene (niet-Disneygekkie) meegenomen naar die show en op 1 na was iedereen verbaasd over hoe leuk die show was!
Elke Disneyshow is leuk op zijn eigen manier. Stitch Live laat duidelijk zijn "Windows XP age" zien op technisch vlak en kan mede daardoor prima overgeslagen worden. De Frozen show is vooral leuk als je écht van het IP houdt. Mickey and the Magician, Lion King, Dream Factory, Together, Stars on Parade, Electrical Sky Parade en Disney Dreams zijn allemaal must-do's voor volwassenen.
De volledige show vanuit Disney Parks gepubliceerd.
Wat een vreemde edit met vage en slechte beelden. Well; at least we have something.
Eftelflags Idd, ik heb al veel betere captaties zien passeren van fans die er al geweest zijn
Afgelopen maandag zijn we naar de nieuwe Disney Electrical Sky Parade gaan kijken. Hij is echt ontzettend geslaagd. Ben benieuwd of de nieuwe decoratie op Main Street, U.S.A. mee gaat bewegen met de show gezien ze nu ook al een deel projecties doen.
Enkele foto's die ik genomen heb tijdens de show:
- Bijgewerkt
De nieuwe dag show "A Million Splashes of Colour" is vandaag officieel gestart.
De entree is nu ook officieel aangegaan. Ik wacht volspanning tot het station niet langer meer wordt aangekleed.
- Bijgewerkt
Net deze opnamen gekeken, ik weet het niet zo met deze show.
Na het zien van deze opname vind ik enkel het main theme leuk de rest van de show voel ik niet zo.
- Bijgewerkt
Japser Ik ben er ook niet kapot van. Veel van hetzelfde. Leuk dat ze iets nieuws proberen. Maar ik heb dit al een paar keer voorbij zien komen. Andere kleuren, andere karakter, andere muziek, maar het blijft hetzelfde trucje dat Parijs blijft herhalen.
En dan dat geschreeuw, o sorry muziek en zag, niet om aan te horen. Ik zou zeggen snel in de rij gaan staan voor Space Mountain, dan ben je tijdens show lekker snel binnen.
Het kan niet tippen aan hun vorige show voor de 30th anniversary, true. Maar je moet het hen wel nageven dat ze het stukken beter doen qua entertainment en sfeer dan andere Disney parken. Dagelijkse central plaza show, lion king show, de grote parade, pre show en finale elke avond en eens durven andere thema´s qua decoratie in main street en...
Vernieuwend en verfrissend en ondanks het gemis van nieuwe rides in het Disneyland Park blijft, stellen ze de afgelopen jaren zeker niet teleur op vlak van sfeer en beleving
Het park heeft inderdaad met een aantal verschillende varianten van deze dag shows geprobeerd. Uit mijn hoofd hebben de volgende dag shows deze opzet gehad:
Disney Princess or Pirate: Make Your Choice
Jungle Book Jive
Dream... and shine brighter
Million Splashes of Colour
Maar het is duidelijk dat dit goed werkt voor het park om zo op deze manier veel characters aan te kunnen bieden voor bezoekers zonder dat ze overal moeten worden verspreid door het park. Wat betreft de huidige show, de blokken doen weinig voor mij, even als de rook van het kasteel. Elke keer als er iets van dat kasteel afgeschoten moet worden gaat er weer een stukje van mijn ziel dood, want het kasteel is gewoon echt niet gemaakt voor al dat vuurwerk, rook effecten, vuur effecten en je kunt zien dat zelfs met een dikke renovatie aan het kasteel de materialen gewoon niet opgewassen zijn tegen al de show elementen en fonteinen. De muziek voor van en naar het kasteel rijden is een prima deuntje, maar de mega-mix is bijzonder beroerd gemixt op dit moment. Ik verwacht dat hier nog wel verandering in gaat komen als er te veel klachten zijn, je kan zien aan de reactie van het publiek dat die ook niet echt overdonderd zijn van deze muziek mix.
De verlichting is door Tinkerbell aangezet.