Coasterfrenzy Zo werkt de praktijk helaas niet. Zo'n attractie operereren kost behoorlijk wat geld. Als er dan maar 50 personen op een uur af komen, dan is dat commercieel gewoon geen goede actie en kun je het eigenlijk beter gesloten houden. Er zijn bar weinig parken die zo'n attractie in de winter open gaan houden simpelweg uit een stukje service.
Ooh geloof me, ik ken de kosten achter een operatie en dergelijken. Dus ik snap dat het draaien van een Flume erg duur kan zijn. Zeker als je dan de kosten tegen de baten op gaat wegen. Niet voor niets dat DvH en Pirana altijd in deze periode in onderhoud zijn.
Maaaaar, waarom doen andere parken dit dan wel? Waarom kunnen zij deze attracties wel overhouden, zonder dat ze hierop verlies draaien (of doen ze dat wel, maar nemen ze dat voor lief want zo bieden ze een extra attractie aan?). Ik vind dat dus niet de reden om maar niet voor een logflume te gaan. Waarom zou dat éne argument tegen al die positieve argumenten ervoor zorgen dat het niet gebouwd wordt?