Markiewong Verder is het nu bevestigd dat EGH via de achterkant komt en dus het voorste gedeelte van het parkeerterrein losgetrokken wordt van de rest.
Blijf ik aan de ene kant erg jammer vinden. Er wordt niet gesproken over de huidige verkeerssituatie daar (krap, racebaan en druk), maar dit zal het nog wel een stukje drukker maken. Lossen ze dat dan direct ook op? Denk het niet...
Daarnaast denk ik dat er redelijk wat onduidelijkheid zal zijn onder bestuurders. Ik vind de signing bij de afslag van de N261 vrij onduidelijk en dan moeten mensen van het EGH ook maar snappen dat ze niet naar de Hoofdentree moeten rijden (waar het Hotel zich bevind), maar om de Efteling heen moeten. En dan ben ik al helemaal benieuwd of de route-apps dit nog gaan snappen.
Kortom, veel vragen. Fijn dat er eens iets over wordt gecommuniceerd vanuit de Efteling zelf wat de plannen zijn, maar een verhelderende illustratie zou fijn zijn geweest. Heeft echt niemand die plattegrond in handen die De Kleine Boodschap zou hebben?